Buscar este blog

miércoles, 22 de octubre de 2008

Kira


Avui ha arribat algú nou a casa meva, millor dit, l'he portat jo. És la Kira, una gateta d'un mes que m'he trobat mentre treballava, estava al costat de la carretera, en una petita canal plena d'aigua, fang i esbarzers, m'ha costat unes quantes esgarrapades dels esbarzers, però finalment l'he salvat.
L'he portat al veterinari, que me l'han observat i desparasitat perquè tenia alguna puça i alguna petita ferida.
El contacte amb la Tuca de moment no es molt bo, perquè la Tuca es una mica bèstia i la Kira té por; és el primer dia, segur que s'acabaran fent amigues!

4 comentarios:

Anónimo dijo...

quina fauna a casa teva tia!!!a veure si puc pujar la setmana que ve!!!fins llavors!!
Laia*

Anónimo dijo...

Quina guapada de gateta!!Ja tindrem lloc la setmana que ve a dormir?? Molts petons!
la mami

Unknown dijo...

pero quina monadaaa!!! oooo!!!!!

Unknown dijo...

Eps! Avui m'estreno visitant aquest blog teu i el de la Laia... caram quin embolic de llengües eh!!! Jaja!!! Molt bonica i simpàtica la gateta eh... és encara més divertida del que sembla a la foto. I la Tuca què fa? A veure si perd el pèl perquè té al·lèrgia als gats! Jajajaa!!!
Un petó!