Buscar este blog

miércoles, 23 de noviembre de 2011

LA ENVEJA ES UNA DECLARACIÓ D'INFERIORITAT

Hi havia una vegada un rei que volia saber què era pitjor, si ser garrepa o ser envejós; va cridar a dues persones i els hi va dir:
-A un li donaré tot el que em demani i a l'altre el doble.
Llavors l'envejós va dir:
-A veure si ho he entès bé, ¿em donaràs tot el que et demani, però a l'altre li donaràs el doble?
-Si- va dir el rei.
I llavors l'envejós va dir:
-Jo demano primer; que em treguin un ull.

La enveja es un sentiment destructiu d'algú que preten pendre't tot el que has aconseguit. Si ets una persona d'èxit, sempre et perseguiràn.

Nota meva: Perque la gent te enveja del que aconsegueixes, pero no del llarg i dur camí que has hagut de fer per aconseguir-ho?

1 comentario:

Unknown dijo...

jajjaja m'agradat la historia!!!