Buscar este blog

martes, 16 de diciembre de 2008

Ha tornat a venir la Laia a Jaca!

Aquest últim pont a tornat a venir la Laia a Jaca, que pesada!!!! Jejejejejej, es broma, ja saps que pots venir quan vulguis.
Sort que va venir el diumenge i va enganxar el final del pont, perque hi havia una gentada i unes cues per pujar a les pistes! La gent s’ha tornat boja! Cues de mes de 6 quilòmetres, quina mala sort que només puguin anar a esquiar els caps de setamana…
El diumenge se la va emportar el Polo i el seu amic David a pendre algo perque jo treballava de nit, el dia següent vem pujat a Astún a fer travessia, sobre la una i mitja, per estalviar-nos les cues, i veiem els domingueros baixant amb una cua desde Canfranc a Villanúa! La neu estava regular perque hi havia molta humitat, pero va estar bé, la Laia es va estrenar amb l’esquí de travessia i va deixar el pabelló bent alt. Després d’una llarga migdiada vem anara a sopar amb el Polo, els dos Davids, el Sergio, el Pedro, la Laia i jo a una pizzería i a fer una copa.
El dimarts voliem anar a Somport a fer fons, pero el temps no va acompanyar, així que vem parar el despertador i mitja volta!
Va ser un pont divertit i complet.

1 comentario:

Anónimo dijo...

UUUEeeeiii!!!! gràcies guapi per dir que he deixat el pavelló ben alt!!!jejejeeje!!!

Jo també m'ho vaig passar molt rebé...XD!
Dóna records al David!! muak!